marți, 23 iulie 2013

AZI AM ALES


Azi am cedat.
Nu pot sa fiu
Un alt gandac
Prins in insectarul
Visurilor tale.

Azi am ales.
Sunt. Eu.
Azi am ales ce sunt.

Azi tot ce ai crezut
Ca sunt
E impotriva-ti.
Ar fi trebuit sa stii.
Sa ma cunosti
Mai bine decat mine,
Atunci cand nu...
Atunci cand cerul
Se curbeaza spre fereastra
Si pescarusii tipa
A ceva ce nimeni
Nu pricepe...
A pustiu?
Caci timpul ne-a purtat
Spre tarmuri albe,
Spre tarmuri pure,
Pline de vestigii
Din vieti straine noua...
Si ar trebui-
Conform cu timpul/
Rangul vietii noastre
Sa ne-ntamplam altfel decat traim...
Dar ce ma fac
Cand timpul varstei mele
E altul -
Nici macar
N-a inceput
Sa fie-n timpul
Varstei tale -
E crud
E cinic
E neinceput.
Sunt anacronica
In amintire,
Sunt anacronica
In suflet si in gand,
Sunt anacronica
Si totusi,
In privire,
Port varsta nemuririi -
Si-n cuvant.............