joi, 30 aprilie 2015

aziiiiiiiiiiiiiii













iar am spart bucuria in cioburi violet

am dat cu ea pe scari pana la parter

pana s-a facut praf

si a stralucit ca lacrimile amintirilor noastre

comune

azi

iar am spart cu voluptate bucuria

in bucatele dureroase de cuvinte si lacrimi

azi IAR

jur ca n-o sa mai bag in seama bucuria

ca o sa fiu intreaga, cubica, echilibrata

ce sa fac

urla piramida stramba din mine de cate ori vreau sa o asez pe pamant

vrea sa valseze

se crede Johann Strauss (nu chiar Bach...)

de ce nu pricepi, corp geometric rebel

ca trebuie sa te potolesti si sa stai cuminte in/pe sfera?

pentru ca eu

nu sunt doar un corp geometric

ci si

vantul care il anima

axul care il tine intru sine

timpul care ii da dimensiunea vietii

pentru ca eu

sunt mai mult decat un corp

geometric