duminică, 11 octombrie 2015

RECIDIVA







Azi

Sper ca nu m-am tradat;

ca nu mi-am tradat fiinta

subtila, esenta fragila

a ceea ce sunt.



Azi

iar am simtit tangajul

vietii.

Ceva m-a impins incolo si-ncoace

Mi-a zduncinat linistea

De faptura fara atasamente.



Nici nu mai tineam minte

Cat de mult iubesc

Sa te iubesc;

Cat de bine simt ca traiesc

Cand iar ma doare o privire,

Un gest de care nici macar tu nu stii

Ca-i al tau...



Azi

Iar m-am intalnit cu mine

Si m-am mirat ca nu ma mai invat minte o data

Ca nu ma las mai moale

Ca nu aleg o data sa uit,

Sa te uit si sa inventez altceva.

Pentru ca tu, de fapt-

Esti tot constructia mea...



W T F nu sunt in stare

Sa zic o data:

Gata! Stop!



Si sa ma inventez pe alta planeta

Una fara continente-

Dar pe care nu exista

Nevoia de altcineva...



Azi

O sa evadez, recidivand, doar in vis...