sâmbătă, 4 februarie 2017

Despre iubire

Femeia-i lumină,
Iubirea – scânteie
Durează o clipă
Acum
Se încheie.
Cum oare
Pot eu
Să rămân tot legat
Când toată lumina
S-a terminat?
Iubirea e cer și
E vânt
Pe pământ.
Ea mișcă
Și crește
În toate
Ce sunt.
Eu nu pot
Să stau
Să mă dau
Prins, legat,
Când toată
Mirarea/lumina
S-a terminat.
Cătușe sau juguri
Sunt ce-i omenesc.
Doar inima știe
Ce -i dumnezeiesc,
Ce-i altfel,
Ce-i viu,
Ce e încă miracol.
Cum crezi
Că iubirea
E doar un spectacol
Cu martori,
Contracte
Și semnături?!
Trăim un coșmar
Noi bem din
Lături
De nu vrem acum, aici, apăsat
Ca tot ritualul
Să fie schimbat...
O clipă e viața
Și-n clipa ce e-
Eu vreau însuși viul
Să-l prind în mreje.
În orice femeie
Eu văd ce-i frumos
Și asta e rar
Și are un rost
Căci oricare Ea
Vrea ca cineva
Să vadă mai mult
Să vadă mai bine.
Dar – Cine?
S-o vadă cum
Nu s-a văzut
Nici chiar ea,
S-o vadă ca lună
S-o vadă ca stea.
S-o vadă cum
Ar putea deveni,
Dac-ar iubi

Și dac-ar Trăi...