vineri, 7 iulie 2017

La o bere cu trecutul

Când priveam în altă parte
Cineva mi-a atins tandru
Mâna stângă,
Degetele,
Apoi a ajuns în palmă.
Când mi-am întors privirea
N-am văzut decât
Nisipul alunecând
Printre degete.
Când priveam în viitor
Mi-am ratat prezentul.
Acum stau cu trecutul la o bere.
Râdem amândoi galben,
Dansăm peste amintiri,
Eu mă prefac
Cum că prefer tango-ul,
Când, de fapt, m-am predat
Valsului demult.
Dar cum aş putea să recunosc
Vreodată că sunt
Atât de nepasională-
De fapt -
De neconflictuală,
De dornică de ameţeală
Şi de piruete...
N-o să stăm mult împreună.
Eu şi trecutul.
Sigur nu facem casă bună...
M-a vizitat in după amiaza asta doar
Mâine plec.
Dacă mai vine iar
O să găsească o cameră goală,
Lipsită de har.
Pisica sigur nu-l bagă în seamă.
Găsesc eu un loc şi pentru
Piruete, undeva,
Pe lumea asta.